15 lip 2015

Podsumowanie miesiąca - Czerwiec

Witam Was. Jest połowa miesiąca a ja dopiero teraz przychodzę z zakupami czerwcowymi. Jako, że wróciłam z Holandii, to wszystko mi się pokończyło w jednym czasie a przy okazji zakupów ciuchowych załapałam się na promocje. Bez większych wstępów, oto moje zakupy:

 

Pierwsze zdjęcie to zakupy z SuperPharm (polecam wyrobić sobie tam kartę, nawet jeśli tak jak ja jesteście w tym sklepie raz na jakiś czas, to się bardzo opłaca):
*pasta wybielająca z BlanX
*woda termalna Uriage
*balsam Plmers - była na niego promocja a dodatkowo w gratisie dali pomadkę tej samej marki, którą chciałam przetestować (jak na razie czeka na swoją kolej)
*szampon kojący z Pharmaceris - pisałam już o nim na blogu. Jest fajny a włosy pięknie wyglądają i pachną po nim
*płyn micelarny z Garniera - kolejne opakowanie

Kolejne zakupy są pomieszaniem Natury, Rossmanna:
*szczotka TangleTeezer - kupiona w Douglasie kultowa szczotka, którą polubiłam od pierwszego użycia
*baza pod cienie Kobo - jeśli miałyście bazę z Hean, to tą też polubicie
*maszynki Wilkinsona - najlepsze
*krem sos z Nivelazione - kupiłam po dobrej opinii koleżanki. Jest bardzo fajny i polecam go każdemu
*żel do mycia twarzy Lirene - kolejne opakowanie
*szampon dla dzieci z BabyDream
*odżywka Garnier UltraDoux - już kiedyś miałam ją i uznałam, że kupię ją ponownie
*antyperspirant Nivea
*tusz Maybelline The Rocket Volume
*zabieg mikrodermabrazji z Marion - już o nim pisałam na blogu
*maseczka nawilżająca z DermoMask - kupiłam ją drugi raz, jest ok
*krem do rąk Evree - intensywnie nawilżający krem-ratunek dla suchych i popękanych dłoni. Jest dobry ale ja niestety za rzadko go używam
*żel z letniej edycji Isana o zapachu mango
*żel z mocznikiem Isany - pięknie pachnie i trochę nawilża skórę
*kupiłam jeszcze oliwkę dla kobiet w ciąży z BabyDream ale zapomniałam o niej robiąc zdjęcie

Jak widzicie, dawno tak nie poszalałam z zakupami kosmetycznymi. Jednak nie było wyjścia, większość kosmetyków po prostu mi się skończyła i musiałam uzupełnić zapasy ;) To by było na tyle dzisiaj. Pozdrawiam i do następnej notki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz