16 kwi 2015

Dove - Figa i kwiat pomarańczy

Witam. W dzisiejszym poście opowiem o żelu pod prysznic marki Dove. Bez zbędnych wstępów przechodzę do rzeczy.

 


Żel ma przyjemny zapach, który zostaje na ciele przez jakiś czas. Nie jest męczący. Ma on taki biały, mleczny kolor. Żel dobrze się pieni, wystarczy odrobina by uzyskać dużą pianę. Konsystencja jest kremowa, nie wodnista. Nie zauważyłam by kosmetyk ten wysuszył moją skórę. Oczywiście o nawilżeniu też nie ma mowy. Skora jest miękka i delikatna ale nie nawilżona.

Żel zamknięty jest w proste opakowanie ale miłe dla oka. Jest wykonane z dosyć miękkiego plastiku. Zamknięciem jest zatrzask, który chodzi raczej ciężko i lepiej nie otwierać ich samymi paznokciami. Choć oczywiście nie trzeba być siłaczem by go otworzyć. Żel ma 500 ml pojemności, jest raczej wydajny. Ja dałam za niego jakieś 9 zł w promocji. Można dostać go wszędzie.

Podsumowanie - jest to bardzo fajny produkt pod prysznic. Ładnie pachnie, dobrze się pieni i ogólnie przyjemnie się go używało. Jest łatwo dostępny i nie drogi. Ja polecam.

Używałyście tego żelu? Jakie macie zdanie na jego temat? Piszcie. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz