26 lut 2015

Le Petit Marseiliais - Mleczko nawilżające

Witam. Jak widzicie po tytule opowiem dziś o kosmetyki do pielęgnacji ciała marki, która od jakiegoś czasu jest w Rossmannach. Ja miałam już balsam tej marki, kupiłam go przed wyjazdem nad morze. Wybrałam wtedy balsam regenerujący i byłam z niego bardzo zadowolona (byłam pewna że o nim już pisałam ale nie, muszę to koniecznie nadrobić). Będąc na zakupach po wakacjach postanowiłam, że wypróbuje inny wariant tych balsamów i wybrałam mleczko nawilżające. Czy kosmetyk mi się sprawdził?



Zacznę od opakowania. Jest to miłe dla oka opakowanie z pompką. Pompka jest rozwiązaniem bardzo higienicznym i wygodnym, choć powiem szczerze,że pod koniec trzeba rozcinać je by wydobyć kosmetyk do końca. A muszę powiedzieć, że sporo tego tam zalega. Ja generalnie nie lubię bawić się w rozcinanie opakowań i nigdy tego nie robię ale przy tych balsamach zrobiłam wyjątek. Kosmetyk ma pojemność 250 ml. W promocji kosztuje on niecałe 13zł.

Kosmetyk ma w sobie masło shea, słodkie migdały i olejek arganowy, więc miałam nadzieję że będzie równie dobry jak wersja regenerująca. Mleczko nawilża ale bez większego szału. Skóra po jest nawilżona i ukojona ale nie jest to nawilżenie na niewiadomo jaki czas. Myślę, że mimo zapewnienia producenta, że jest to kosmetyk do skóry bardzo suchej, to posiadaczki takiej skóry nie będą w 100% z niego zadowolone. Powiedziałabym, że jest to kosmetyk dla skóry normalnej. I na pewno lepiej się sprawdzi w okresie ciepłym niż zimnym. Oczywiście to tylko moje zdanie, możecie się z nim nie zgodzić. Kosmetyk pięknie pachnie. Jest to słodki zapach ale w żadnym razie nie jest on mdlący. Utrzymuje się on np na piżamie. Mleczko po nałożeniu musi mieć chwilę by się wchłonąć. Na pewno nie radzę się nim smarować i od razu zakładać ubranie. Po wchłonięciu, szczególnie jeśli nałożymy go dużo, minimalnie się lepi ale na szczęście nie jest to tłusty film na ciele, którego ja nienawidzę. Konsystencja jest rzadka ale na szczęście nie lejąca.

Podsumowując - jest to dobry kosmetyk ale nie genialny. Pięknie pachnie i nawilża ale np u mnie kiedy zimą mam problem z przesuszoną skórą raczej by się nie sprawdził. Jednak nie żałuję, że go kupiłam i mogę go polecić osobom ze skórą normalną.

A Wy miałyście ten kosmetyk? Co o nim sądzicie? Piszcie. Pozdrawiam :)

1 komentarz: