6 gru 2014

Lovely - Serum wzmacniające z wapniem i wit C

Witam. Jak widzicie po tytule, opowiem dziś o kosmetyku pielęgnacyjnym do paznokci. Ja używałam go dawno, kiedy moje paznokcie były w opłakanym stanie. Były bardzo przesuszone, przez co bardzo się rozdwajały. Nie mogłam sobie z nimi poradzić. Będąc w Rossmannie kupiłam sobie właśnie ten kosmetyk. O ile dobrze pamiętam, ja czytałam lub oglądałam recenzję tego serum.



Ja używałam kilka odżywek ale wszystkie były w formie lakieru do paznokci. Tym razem chciałam coś, czym będę mogła posmarować paznokcie. To serum ma postać różowego żelu. Jest on rzadkiej konsysytencji. Ma delikatny, nie określony zapach. Aplikuje się go na płytkę, żel się w nią szybko wchłania. Ja aplikowałam ją nawet kilkanaście razy w ciągu dnia. Zauważyłam, że kiedy nakładałam go za blisko skórek, to ten obszar był przesuszony. Ale to nie problem, wystarczy zostawić z milimetr odstępu i już tego problemu nie ma.

Czy to serum mi pomogło? Zdecydowanie tak. Ja widziałam poprawę stanu paznokci po miesiącu. Oczywiście oprócz tego kosmetyku piłam też skrzyp polny lub pokrzywę. Jednak myślę, że serum zrobiło największą robotę. Paznokcie były o wiele mocniejsze i już po tym miesiącu mniej się rozdwajały. Po dłuższym stosowaniu było super. Nie myślałam, że kosmetyk za chyba 8 zł, zrobi tak świetną robotę.

Serum zamknięte jest w szklaną "beczułkę" z pędzelkiem. Może i ten pędzelek nie jest najwygodniejszy ze względu na fakt, że jest cienki i długi ale nie jest to jakiś wielki minus. Kosmetyk ma 11 ml pojemności. Kupicie go w Rossmannie.

Podsumowując - podeszłam do tego kosmetyku z takim podejściem "a może akurat mi pomoże, co mi tak". Moje paznokcie były w tragicznym stanie a to serum je uratowało. Już po miesiącu paznokcie były inne. Największy plus to forma aplikacji, czyli nie lakier, którego trzeba będzie zmywać a forma żelowa, która się wchłania. Dodatkowo kosmetyk jest tani i łatwo dostępny. Myślę, że moja recenzja przyda Wam się. Mamy ten czas, kiedy nasze dłonie i paznokcie dostają w kość, więc trzeba o nie szczególnie zadbać. Ja zamierzam kupić sobie opakowanie tak w razie czego, by nawet tak sporadycznie raz na jakiś czas je używać. Gorąco polecam :)

A Wy używałyście tego serum? Sprawdziło się? Piszcie. Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. w sumie nie wiem czy się sprawdza raz tak raz nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam szybko poprawę stanu paznokci, więc u mnie się sprawdza :)

      Usuń
  2. Chyba się po nie wybiorę bo moim paznokciom również coś by się przydało do poprawy kondycji :)

    OdpowiedzUsuń