13 gru 2014

L'oreal - Żel do mycia twarzy

Witam. W dzisiejszym poście opowiem o żelu do mycia twarzy z L'oreal. Będąc na zakupach wiedziałam, że muszę kupić taki kosmetyk, ponieważ mój poprzedni się kończył. Nie wiedziałam co wziąć. Dosyć szybko wpadł mi w oko ten kosmetyk, szczególnie, że był w promocji. Wzięłam go, a co o nim sądzę przeczytacie w dalszej części notki.

 


Zacznę od zapachu. Mnie on pachnie jak szampon dla dzieci Bambino? (taki z kaczką). Jest to przyjemny, niezbyt intensywny zapach. Żel ma wodnistą konsystencję. Dobrze się pieni, nie potrzeba dużej ilości by umyć nim twarz. Kosmetyk ten bardzo dobrze oczyszcza cerę, niestety jednocześnie trochę ją przesuszając - oczywiście to nie znaczy, że u Was też wystąpi przesuszenie. Na okres letni był idealny ale teraz raczej nie będę go kupować, ponieważ w tych chłodnych miesiącach mam problem z przesuszoną cerą. Nie zauważyłam by pogorszył stanu mojej cery, oprócz już wspomnianego lekkiego przesuszenia.

Żel zamknięty jest w standardową tubę z zatrzaskiem. Opakowanie jest miłe dla oka. Plastik z którego wykonana jest tuba może nie jest aż tak miękki ale nie miałam problemu z wydobywaniem produktu. Zatrzask chodzi też ok, nie ma problemu z otwarciem. Sam też nie powinien otworzyć się w np. bagażu. Kosmetyk ma 150 ml pojemności. Według mnie był dość wydajny. Żel ten jest łatwo dostępny i nie kosztuje dużo. W promocji dałam za niego niecałe 12 zł.

Podsumowując - byłam z tego kosmetyku bardzo zadowolona. Bardzo dobrze czyści cerę. Fajnie pachnie, dobrze się pieni i jest łatwo dostępny. Jest on przeznaczony dla cery normalnej i mieszanej ale jestem pewna że posiadaczki cery tłustej też mogłyby być z niego zadowolone. Ja polecam :)

A Wy miałyście ten kosmetyk? Jak się u Was sprawdził? Piszcie. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz