21 gru 2014

Garnier - Ultra Deux

Witam. W dzisiejszej notce opowiem już o osławionej odżywce z Garniera, czyli intensywnie odżywiającej i uelastyczniającej włosy z olejkiem z awokado i masłem karite. Jest ona przeznaczona dla włosów suchych i zniszczonych. Chyba nie ma osoby, która by o niej nie słyszała. Kiedy moja odżywka się kończyła nie wiedziałam co kupić, a że akurat była ona w promocji, to nie mogłam się nie skusić ;).



Odżywka ma ładny zapach. Jest on bardzo intensywny. Utrzymuje się on na włosach, więc myślę, że niektórym może to przeszkadzać. Na pewno nie używałabym jej kiedy boli mnie głowa, bo zapach ten mógłby mnie męczyć. Ma taki żółtawy kolor. Konsysytencja odżywki jest gęsta. Pod tym względem przypomina mi moją ulubioną odżywkę z Timotei, TU o niej pisałam (swoją drogą jest ona chyba wycofana, bo od dłuższego czasu jej nie widzę na półkach). Jeśli chodzi o jej działanie, to jestem zadowolona. Włosy są nawilżone, dobrze się rozczesują i nie plączą się aż tak. Efekt utrzymuje się tak do dwóch myć.

Odżywka zamknięta jest w miłe dla oka opakowanie. Na plus jest fakt, że otwieranie jest na dole. Zatrzask nie chodzi aż tak łatwo ale nie musimy się bać, że połamiemy paznokcie przy jej otwieraniu. Odżywka ma 200 ml pojemności. Ze względu na konsystencję jest wydajna. Kosztuje jakieś 8/9 zł, nie wiem, jeśli źle piszę to mnie poprawcie. W promocji można ją dostać za 5/6 zł. Jest łatwo dostępna.

Podsumowując - kupiłam ją by w końcu na własnych włosach przekonać się czy kosmetyk ten jest aż taki dobry i nie zawiodłam się. Moje włosy są nawilżone, miękkie i co dla mnie najważniejsze, łatwo dają się rozczesać. Ładnie pachnie, jest wydajna i kosztuje parę złotych. Ja jestem na tak. Jak już wspominałam wcześniej, mnie przypomina w konsystencji i działaniu odżywkę, którą kiedyś kupowałam non-stop a która jest chyba wycofana. Była to odżywka Intensywna odbudowa z Timotei. TUTAJ o niej pisałam, jeśli któraś z Was jest jej ciekawa. Ja polecam, na prawdę warto wypróbować odżywkę z Garnier. No chyba, że jesteście bardzo wrażliwe na mocno pachnące kosmetyki, wtedy może być problem. Jeszcze raz polecam.

A Wy lubicie tę odżywkę z Garniera? Jakie macie zdanie na jej temat? Piszcie. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz