12 kwi 2013

Eveline - Balsam z bio olejkiem arganowym


Witam. Dzisiaj jak widzicie, będzie post dotyczący balsamu do ciała. Co prawda ten kosmetyk skończył mi się już dawno temu ale jakoś zapomniałam o nim napisać na blogu. Ze względu na to, że mam jakieś notatki na jego temat to teraz się poprawiam ;p. Gdy go kupowałam był bodajże nowością. Skusił mnie ten olejek arganowy w składzie (oczywiście BIO olejek ;p). Był to mój drugi balsam tej marki, o pierwszym pisałam TUTAJ.




Balsam pięknie pachnie, pomarańczami. Ja lubię takie zapachy, więc dla mnie to duży plus. Bardzo przyjemnie mi się go używało. Zapach utrzymywał się przez pewien czas na skórze. Ma on bardzo fajną konsystencję. Nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Dobrze się go rozprowadza po skórze. Szybko się wchłania i co najważniejsze, nie pozostawia tłustej i lepkiej warstwy. Jeśli chodzi o efekt, to ja byłam z niego bardziej zadowolona niż z tego poprzedniego Klik. Skóra po nim jest dosyć dobrze nawilżona, miękka i delikatna.

Balsam kupujemy w dużej butli z pompką. Jak dla mnie jest to duży plus. Ma 500 ml pojemności. Jest wykonana z twardego plastiku. Pompka działa bez problemowo, na szczęście się nie zacina. Szata graficzna jest przyjemna dla oka. Na plus jest też jego cena. Normalnie kosztuje chyba 18 zł ale na promocji dostaniecie je za 12/14 zł. Za tą pojemność cena jest bardzo dobra.

Podsumowując - jest to bardzo fajny balsam. Ma przepiękny zapach pomarańczy i dość dobrze nawilża. Ma pompkę, dużą pojemność i rozsądną cenę. Ja jestem na tak i mogę go śmiało polecić. Na pewno kiedyś kupię go ponownie.

A Wy miałyście ten balsam? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Pozdrawiam :)

7 komentarzy: