19 maj 2011

Avon - Nail Expert - Mineral Strength


Powiem szczerze, nie jestem fanką takich firm jak Avon i Oriflame. Kiedyś koleżanka miała ze sobą katalog z Avonu i coś mnie podkusiło żeby coś kupić. A że moje paznokcie były bardzo łamliwe, uznałam że kupie jakąś odżywkę. Wybrałam Mineralna Moc. Można ją używać jako bazy lub jako lakier. Pełna nadziei, że mi pomoże stosowałam ją regularnie. Szczerze mówiąc, nie widziałam żadnej poprawy. Nie dość, że nie pomaga to jeszcze bardzo szybko odpryskuje. Stosowałam ją naprawdę długo i nic. Później używałam jej tylko jako bazy pod lakier. Dość szybko mi zgęstniała i przy malowaniu się ciągła jak guma. Nie polecam jej nikomu. Kosztowała mnie prawie 20zł i niestety to były pieniądze wyrzucone w błoto. W opakowaniu jest ogromna ulotka, z której tak naprawdę niewiele się dowiemy. Odżywka ma 12ml pojemności. Jestem na nie, szkoda pieniędzy.

1 komentarz:

  1. Ja tez nie przepadam za Avonem..a kiedys kusial ta odzywka..dobrze ze nie kupilam!

    OdpowiedzUsuń