3 wrz 2015

Podsumowanie miesiąca - Lipiec + sierpień

Witam po długiej przerwie. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda ;p Jak widzicie nowy miesiąc zacznę od zakupów. Jak zawsze niema tego dużo. Niestety musiałam zrobić zdjęcia telefonem


*żel pod prysznic IsanaMed - moje drugie opakowanie
*Babydream - standardowy zakup
*Tołpa - nawilżająca maseczka do twarzy łagodząca. Skusiłam się na nią kiedyś w Biedronce
*Lirene - kolejne opakowanie nawilżającego żelu do mycia twarzy
*Bielenda - uszlachetniony olejek arganowy + pro-retinol i krem nawilżający z olejkami i kwasem hialuronowym. Cała linia z olejkami była niedawno przeceniona w Rossmannie, więc musiałam się na coś skusić. Krem już otworzyłam ale olejek czeka na swój debiut ;)
*Maybelline - tusz The Rocket Voilum
*paleta magnetyczna z Inglota Flexi - chciałam ją od kiedy pokazała ją Ewcia RedLipstickMonster. Jestem z niej zadowolona
*maseczka ze śluzem ślimaka - kupiłam ją w tym samym dniu, co maseczkę z Tołpy. Jestem jej ciekawa
*Ziaja - maseczka kakaowa - jest to odżywcza maseczka do twarzy. Wzięłam z ciekawości

To by było na tyle. Mam plany wrzucać posty ale nie wiem jak to wyjdzie. Postaram się wrócić do regularnego blogowania. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz