3 lis 2014

Podsumowanie miesiąca - Październik

Witam. Miesiąc się skończył, więc czas na pokazanie tego co kupiłam. Jak zawsze nie będzie tu jakiś szaleństw. Oto, co kupiłam


*peeling Hean, który bardzo lubię. To chyba moje 4 lub czwarte opakowanie. Wybór był przypadkowy, w sumie kupiłam go bo był na promocji.

*szampon dla dzieci z Baby Dream - moje drugie opakowanie. Używam go do mycia pędzli i świetnie się do tego sprawdza.

*żel do mycia twarzy Lirene - moje kolejne opakowanie. Miałam ochotę na żel z Ziaji z liśćmi manuka ale bałam się, że na teraz może być średni dla mojej skóry. Zaczyna się niestety czas, w którym moja skóra bardzo się przesusza, więc kupiłam coś sprawdzonego.

*szampon kojący z Pharmaceris - skóra na głowie ostatnio mi daje w kość, więc wybrałam coś z apteki. Zużyłam prawie połowę opakowania, na pewno o nim napiszę na blogu.

*antyperspirant Neutral - chciałam coś co będę używać na zmianę z antyperspirantem z Nivea anti-stress, który zaczyna przesuszać mi skórę pod pachami. Używam od tygodnia ale jak na razie nie jestem jakoś zadowolona z niego. Zobaczymy jak sprawdzi się na dłuższą metę.

To by było wszystko co kupiłam. A nie, przepraszam, kupiłam jeszcze waciki z Lilibe, te duże ale nie zmieściły mi się w kadrze ;). Dajcie znać, czy używałyście tego szamponu i antyperspirantu, bo jestem ciekawa Waszych opinii. Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. zaciekawił mnie antyperspirant, nie znam go, nawet nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie jest w promocji w Rossmannie, z resztą tylko tam można go kupić. Jednak jak na razie średnio mi się spisuje.

      Usuń
  2. Aż wstyd przyznać że nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń