10 lut 2014

Zaproszenie do drugiego bloga

Witam. Wiem, że nadal wieje tutaj nudą ale w ten tydzień się poprawię. Ze względu na zbliżające się Walentynki wymyśliłam, że na moim drugim blogu zorganizuję Walentynkowy Tydzień Filmowy. Codziennie pojawiać się będą propozycje filmu na ten dzień. Co prawda ja w tym roku od bardzo długiego czasu nie mam z kim go spędzić ale to nie powód by nie uczcić go w jakikolwiek sposób ;). Dzisiaj pierwsza propozycja - horror. Wiecie, ja bardzo lubię horrory, więc uznałam że musi się też i taki typ filmu pojawić. Opisałam dziś "Walentynki", film który od razu wpadł mi do głowy gdy wymyśliłam tą akcję. Jeśli jesteście go ciekawe lub chcecie powiedzieć co o nim sądzicie, to zapraszam TUTAJ.

To by było dziś na tyle. Jutro pojawi się kolejna propozycja filmu ale myślę, że wrzucę też jakąś normalną recenzję kosmetyczną. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz