4 gru 2013

Coś innego niż zwykle ;)

Witam. Dzisiejszy post będzie się różnił od zwyczajnych moich notek. Przesyłam Wam dwa linki na które warto wejść.

Pierwszy z nich dotyczy artykułu dotyczącego tego jak jedzenie wpływa na naszą skórę. Wiadome jest, że niezdrowe jedzenie szkodzi zdrowiu. Nie wiem natomiast czy każdy z nas zdaje sobie sprawę, że to zazwyczaj prędzej czy później uwidoczni się na skórze. Powiem szczerze, że dla mnie tekst ten był bardzo ciekawy i na pewno będę teraz o tym pamiętać. Pochodzi ze strony Women's Health, czyli z gazety którą ja kupuje od czasu pojawienia się jej w sklepach. Uwielbiam ją. Z resztą myślę, że kiedyś napiszę o tym post. Link do artykułu znajdziecie TU Polecam

Drugi link to link do strony sekretydiety.pl. Generalnie szukałam w necie czegoś odnośnie zdrowego odżywiania i wyskoczyła mi ta stronka. Znalazłam na niej coś fajnego. Mianowicie znalazłam kalkulator niedoborów pokarmowych. Ja wypełniłam go i teraz wiem jakie witaminy i minerały muszę dostarczać organizmowi. Wiem, że to jest też takie nie do końca może wiarygodne ale przecież mi to nie zaszkodzi. Jeśli jesteście ciekawe czego Wam ewentualnie brakuje w diecie to klikajcie TU

Dajcie znać czy linki Was zainteresowały. Wiecie, u mnie od około 2 godzin sypie śnieg i jest biało na dworze. A u Was jak jest, macie śnieg? Jutro ma bardzo wiać na dworze, więc jeśli będziecie wychodzić z domu to ubierzcie się ciepło i uważajcie na siebie. Takie wichury to nie przelewki. To by było dziś na tyle. Jutro wrzucę moją recenzję masła do ciała z Perfecty. Trzymajcie się, pozdrawiam :)

1 komentarz: