22 lis 2013

Zaproszenie do drugiego bloga :)

Witam. Dzisiaj chcę Was zaprosić do mojego drugiego bloga. Opowiadam tam o filmie dla fanów Stephena Kinga "1408". Jest to bardzo dobry film, więc jeśli lubicie filmy grozy to zapraszam do klikania TU Jeśli już go widziałyście to zapraszam tam do zostawiania komentarzy.

A tak zmieniając temat. Tak jak większość z Was byłam w Rossmannie. Chyba z pół godzinę spędziłam przy tych kosmetykach ;p. Wybrałam jeden lakier do paznokci, szminkę i dwa tusze do rzęs. Nie pokażę ich Wam dzisiaj, dopiero w poście z zakupami. Pokazałam pomadkę mamie, która uznała że też muszę jej taką kupić, więc pewnie w poniedziałek z rana znów tam powędruje (jutro będzie za tłoczno by na spokojnie sobie powybierać). Przy okazji chyba jeszcze dokupię sobie jeszcze jedną pomadkę ale nie wiem. Kurde mam ochotę na wiele rzeczy ale 2 grudnia będzie Dzień Darmowej Przesyłki i też coś zamówię, więc nie mogę szaleć. To by było dziś na tyle. Pozdrawiam Was i jeszcze raz zapraszam do klikania w recenzję filmu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz