13 lis 2013

Avon - Marokański olejek arganowy do włosów

Witam. W dzisiejszym poście opowiem o produkcie, który jest ze mną od dłuższego czasu. Jak widzicie po tytule będę pisać o olejku do włosów. Moja koleżanka z byłej pracy bawiła się w konsultantkę Avonu, więc zawsze miałam pod ręką aktualny katalog. Latem wypatrzyłam właśnie ten kosmetyk w promocji, więc uznałam że muszę go wypróbować. Jakie mam zdanie na jego temat?





Olejek zamknięty jest w ładne, szklane opakowanie z pompką. Nie ma żadnych problemów z tą pompką, chodzi bardzo dobrze i się nie zacina. Produkt dostajemy w ładnym, niebieskim kartoniku. Z etykietki czytamy, że jest to odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów. W buteleczce znajduje się 30 ml olejku. Jeśli chodzi o jego cenę, to nie jest duża. Wiadomo, że najlepiej kupować go na promocji, płacimy wtedy 9-12 zł.

Olejek pięknie pachnie. Ma taki słomkowy kolor. Gdy damy go na dłoń to czujemy, że nie jest on bardzo tłusty, skóra jest taka jedwabista. Moje włosy bardzo lubią ten produkt. Są po nim mięciutkie i widocznie ładniejsze. Trzeba uważać by nie przesadzić, ponieważ gdy damy go za dużo to włosy na drugi dzień będą liche, jak tłuste. Ja na moje włosy do ramion daję 2 pompki, przy krótszych starczy jedna. Dzięki temu, że nie daję go dużo mam go jeszcze połowę opakowania. Nie używam go przy każdym myciu. Na początku używałam go tak co mycie ale nie miało to sensu, ponieważ włosy po myciu i tak były fajne. Potem stosowałam go co 3 mycie a teraz jak mi się przypomni. Przez wakacje nawet go nie tknęłam. Oczywiście stosuję go na mokre włosy po myciu. Dzięki temu, że nie można z nim przesadzać to starcza na długo.

Podsumowując - ja jestem bardzo zadowolona z tego olejku. Dobrze ratuje przesuszone włosy. Po nim są one mięciutkie i ładniejsze. Pięknie pachnie i ma ładne opakowanie. Jest wydajny. Szukajcie go w promocji, bo po przepłacać, kosztuje wtedy niewiele. Ja bardzo go polecam. Dodaję go do ulubieńców. Jest wart kupna.

A Wy miałyście ten olejek? Jakie macie zdanie na jego temat? Dajcie znać co i jak w komentarzach. Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. miałam w zielonym opakowaniu i był ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się interesująco, ostatnio nawet zastanawiałam się nad kupnem ale ostatecznie wybrałam inny produkt do zabezpieczania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy niestety olejków nie lubią - ale wiem ze wiele osób go chwali :)

    OdpowiedzUsuń