8 wrz 2013

BeBeauty - Sól do kąpieli nawilżająca

Witam po kolejnej przerwie. Znów znikłam na chwilę ale już wracam :). W dzisiejszym poście opowiem o produkcie z Biedronki, jak widzicie po tytule będę to sól do kąpieli. Nie jest to moja pierwsza sól tej marki, miałam już tą o zapachu miodu z mlekiem - TUTAJ macie link do tego posta. Dzisiaj krótko o soli nawilżającej o zapachu oliwki.

Tu powinny być zdjęcia ale niestety okazało się, że zapomniałam je zrobić. Nie wiem jak to stało. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...

Ja jak już kilka razy pisałam, nie mam już w domu wanny, więc nie mam jak jej użyć w kąpieli. Za to używam jej do zabiegu pedicure. Sól ma zielony kolor, który delikatnie barwi wodę. Jej zapach dla mnie może nie jest przepiękny ale można określić go jako przyjemny. Produkt wytwarza delikatną pianę, która szybko znika.

Sól kupujemy w 600 g opakowaniu. Kosztuje kilka groszy. Ja zawsze daję tak z połowę nakrętki soli. Tyle wystarczy mi na miskę wody (niepełną). Jak dla mojego użytku jest bardzo wydajna, ale nie ma się co dziwić ;p.

Podsumowując - ja jestem z tej soli zadowolona. Ma przyjemny, nie męczący zapach i dobrze sprawdza się przy pedicure. Kosztuje niewiele, ma dużą pojemność i jest łatwo dostępna. Ja polecam bo jest na prawdę skuteczna.

A Wy miałyście już ten produkt? Jakie macie na jego temat zdanie? Pozdrawiam i zabieram się za ogromne zaległości na Waszych blogach :)

4 komentarze:

  1. Lubię te sole. Wersję mleko i miód miałam dawno temu (lubiłam ten zapach) a ostatnio wypróbowałam bursztynową i naprawdę się polubiłysmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już swojego ulubieńca i w niedługim czasie wrzucę post o nim ;p.

      Usuń
  2. też lubię sole z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie kupowałam soli do kąpieli ale w okresie zimowym lubię wylegiwać się we wrzątku w wannie więc sobie zakupię taki umilacz :)

    OdpowiedzUsuń