17 wrz 2013

BeBeauty - Odświeżająca sól do kąpieli

Witam. Długo zajęło mi wrzucenie kolejnego posta ale jakoś nie było na to czasu. Po raz kolejny piszę, że wracam, ale faktycznie tym razem tak będzie. Już mam gotowy post na kolejny wpis, który ukarze się jutro bądź pojutrze i będzie to opis mega bubla. Co u mnie? Od końca tamtego tygodnia (tzn. czwartek, piątek, sobota i wczoraj) 5 razy byłam w lesie na grzybach ;p. Od dawna nie wchodziłam do lasu ze względu na kleszcze. Niestety jakieś 4 lata temu przyjechałam z takim niechcianym pasażerem w ciele. Po roku wystąpił rumień wędrujący, wywołany przez te gnojki. Dostałam leki, po których okropnie się czułam. Od tamtego czasu nie łaziłam po lesie ale w tym roku się przełamałam ;). Wiecie w lesie widać, że już jest jesień. Dziś też miałam jechać ale od wczorajszego wieczoru leje i nie widać by miało przestać. No cóż, takie uroki jesieni. Ale dobrze, przejdźmy do posta. Dziś po raz kolejny opowiem o soli z Biedronki. Ostatnio była to sól o zapachu oliwki KLIK a dzisiaj opowiem o tej o zapachu trawy cytrynowej i bambusa.





Sól ma żółto-zielonkawy kolor i tak jak poprzednia delikatnie barwi wodę. Też wytwarza delikatną pianę. Ma bardzo ładny cytrynowy zapach, który mnie się bardzo podoba. Ja oczywiście z przyczyn, których pisałam nie raz używam jej do pedicure. Używam połowę nakrętki do niecałej miski wody.

Sól kupujemy w 600 g opakowaniu. Jest łatwo dostępna i kosztuje grosze. Mnie starcza na długo, ponieważ używam jej do pedicure w małej ilości.

Podsumowując - ja jestem z tej soli zadowolona. Pięknie pachnie i dobrze się sprawdza. Do tego jest tania i łatwo dostępna. Ja polecam. Mam właśnie drugie opakowanie, więc samo to za siebie mówi, że ją lubię. Jeszcze raz polecam :)

A Wy miałyście tą sól? Co o niej sądzicie? Dajcie znać. Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Dawno nie kupowałam żadnej soli do kąpieli , spora ilość kosmetyków również nie za bardzo mnie do tego skłania, ale w końcu się będę musiała przemóc i ją kupię bo tyle osób chwali, że a nuż działa jak powinna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już 3 sole z Biedronki i ta jest najlepsza według mnie. Pachnie świetnie :)

      Usuń
  2. Właśnie ją mam i używam do moczenia stóp:D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez muszę pójść na grzyby:P
    lubię tę sól

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne uczucie, ja dzięki tym grzybom dotleniłam się za wszystkie czasy ;)

      Usuń