21 mar 2012

Zakupy ;)

Witam. Dziś pokazuje moje wczorajsze mini zakupy. Oba kosmetyki kupiłam w aptece.


Praktycznie weszłam do apteki tylko po to by kupić balsam Tisane. Tyle się naczytałam o tym produkcie, że już od dawna chcę go mieć. Jeszcze nie używałam, powiem tylko że ładnie pachnie - ale to pewnie wiecie ;p. Stojąc w kolejce zauważyłam w witrynie z Ziają szampony do włosów. Jak już kiedyś pisałam, przez szampon z Herbal Essences podrażniłam sobie skórę głowy. Do tej pory co jakiś czas mam problem, skóra po prostu mnie swędzi i od czasu do czasu mam łupież. Zdecydowałam się na szampon łagodzący, mam nadzieję, że nie pogorszy sprawy. Powiem Wam, że pachnie miętą.

To by było dziś na tyle. Jeśli używałyście tego szamponu to dajcie znać co o nim sądzicie i czy pomaga.
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze Tisane

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę znaleźć porządny szampon który choć trochę nawilży mi włosy,nie mając miliona silikonów w sobie.

    OdpowiedzUsuń