8 paź 2014

Ziaja - Odżywka codzienna pielęgnacja

Witam. Dziś opowiem Wam o odżywce do włosów z Ziaji. Kupiłam ją kiedyś w takim dwupaku z szamponem łagodzącym. Co prawda zużyłam ją dawno temu ale i tak chcę Wam o niej napisać. Jeśli jesteście ciekawe co sądzę na jej temat, to czytajcie dalej. A i niestety nie pokażę Wam zdjęć, ponieważ najwidoczniej zapomniała ich zrobić, więc muszę wrzucić tu zdjęcie z internetu - wybaczcie.



Opis ze strony Ziaji:
Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych w czasie codziennej pielęgnacji.

Działanie
•  Chroni włosy przed uszkodzeniami i szkodliwym działaniem promieni UV.
•  Wyraźnie odżywia, wzmacnia i wygładza ich powierzchnię.
•  Przyspiesza regenerację oraz zmniejsza skłonność do rozdwajaniu się końcówek.
•  Intensywnie nawilża włosy i zapobiega elektryzowaniu.

Efekt
włosy nawilżone, elastyczne, lśniące

Sposób użycia
Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. 
Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.

Substancje aktywne

PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL), OLEJ JOJOBA, EKSTRAKT Z ALOESU

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Ethylhexyl Salicylate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Simmondsia Chinesis (Jojoba), Seed Oil, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonolobus Gum, Sodium Benzoate,2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum, Linalool, Limonene, Citronellol, Citric Acid.


Zacznę od tego, że odżywka ta bardzo ładnie pachnie. O ile pamiętam, jest to zapach gumy balonowej (w stylu donaldów). Zapach ten utrzymuje się na włosach jeszcze na drugi dzień od mycia. Konysystencja tej odżywki jest rzadka, nawet powiedziałabym że lejąca. Dla mnie jest to mały minus, ponieważ wolę coś bardziej treściwego. Jednak konsystecja wynika z formuły odżywki. Skoro już o formule mowa, to powiem Wam, że ja absolutnie nie miałam zamiaru tak jej używać. Wybrałam opcję drugą, czyli trzymałam ją na włosach jakiś czas i najzwyczajniej spłukiwałam ją. Ze względu na to, że jest rzadka logiczne jest, że trzeba dać jej więcej na włosy. Z tego też powodu kosmetyk może być mało ekonomiczny. Jesli chodzi o efekt, to jest on zadowalający. Widocznie poprawia wygląd włosów, nie obciąża ich, ułatwia rozczesywanie, są one lekkie i delikatne. Jednak nie łudźmy się, na pewno nie jest to kosmetyk, który daje efekt WOW. Jest to odżywka, po której włosy po prostu dobrze wyglądają.

Odżywka zamknięta jest w standardową butlę Ziaji. Zatrzask chodzi łatwo, nie musimy siłować się przy otwieraniu. Opakowanie jest proste i miłe dla oka. Jej koszt to 5 zł. Ma pojemność 200 ml.

Podsumowując - jest to przyzwoity kosmetyk. Pięknie pachnie i co jest szczególnie dla mnie ważne, ułatwia rozczesywanie włosów. Włosy są po niej ładne, miękkie i delikatne. Kosztuje grosze, więc nawet jeśli się u Was nie sprawdzi to nie będzie Wam szkoda kasy na nią wydanych. Ja polecam :)

A Wy miałyście już tą odżywkę? Piszcie jak się u Was sprawdziła. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Nie miałam żadnej odżywki z Ziaji - póki co maska i szampon czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń