24 wrz 2014

Garnier - Utra Doux - Szampon nadający witalności

Witam. W dzisiejszym poście opowiem o szamponie do włosów marki Garnier. Jak wiecie, ja bardzo lubię szampon z Timotei ale moje włosy bardzo się do niego przyzwyczaiły i musiałam kupić coś innego. Wybór był na prawdę przypadkowy. Czy się sprawdził?



Zacznę od zapachu. Ten szampon pięknie pachnie. Jest to intensywny zapach, nie męczący, który zostaje długo na włosach. Rano po przebudzeniu poduszka nawet nim pachnie. Wiecie jak zrobiłam sobie zaraz po wysuszeniu włosów kitka i wieczorem je rozpuściłam, to wręcz "buchnął" taki opar tego zapachu. Mnie się to bardzo podoba. Jeśli chodzi o konsystencję, to jest taka rzadka ale na szczęście nie wodnista. Dobrze się pieni, wystarcza niewielka ilość do powstania dużej piany. Szampon ten dobrze myje włosy. Nie wywołał u mnie ani łupieżu ani też nie nasilił przetłuszczania. Włosy nie były też splątane. Niestety, jak to u mnie bywa z większością szamponów, wywołał u mnie swędzenie pod koniec opakowania. Ale jak mówię, zawsze to u mnie występuje prędzej czy później.

Kosmetyk zamknięty jest w standardową butlę z zatrzaskiem. Opakowanie jest proste i miłe dla oka. Minusem jest zatrzask, który trudno się otwiera. Nie radzę otwierać go samymi paznokciami, gdyż może się to źle skończyć. Było to dla mnie szczególnie trudne i wkurzające pod prysznicem. Cena tego produktu nie jest wysoka. Jest on też bardzo łatwo dostępny. Ma pojemność 400 ml. Jeśli chodzi o jego wydajność, to jest średnio wydajny ze względu na swą konsystencję.

Podsumowując - byłam zadowolona z tego szamponu. Przede wszystkim przepięknie pachniał, a zapach ten utrzymywał się nie tylko na włosach ale i poduszce. Dobrze oczyszczał włosy i dobrze się pienił. Nie pamiętam, czy kupiłam go raz czy dwa razy. Ale fakt, że dosyć szybko się skończył mogę zaliczyć do małego minusa. Natomiast dużym minusem, który mnie wkurzał to ciężko chodzące zamykanie. Mimo to, ja polecam ten kosmetyk bo wart jest wypróbowania. Ja na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę.

A Wy wypróbowałyście już ten szampon z Garniera? Co o nim sądzicie? Piszcie. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz