4 kwi 2014

Eveline - Colour Instant

Witam. W dzisiejszej notce powiem o lakierze z Eveline. Mam go już od dłuższego czasu ale dopiero teraz postanowiłam Wam o nim napisać. Ja kupiłam go w Biedronce za jakieś 5 zł.


Jak widzicie na zdjęciu, jest to piękny malinowy kolor. Tak, wiele razy powtarzałam, że nie trawię koloru różowego ale ten odcień jest po prostu piękny. Na paznokciach i ustach moim zdaniem róż jest dopuszczalny, gorzej jest w ubraniami, dodatkami i innymi rzeczami ;p. Ale do rzeczy. Lakier ma numer 570. Ma szybko wysychać i długo trzymać się na paznokciach.

Do pełnego krycia potrzebujemy 2 warstw lakieru. Z resztą tak też radzi producent. Lakier ma takie trochę żelowe wykończenie. Gdy nałożymy bardzo cienkie warstwy może przebijać płytka, szczególnie końcówki. Malowanie nim paznokci jest bez problemowe. Lakier ma wygodny, standardowy pędzelek.

Jeśli chodzi o trwałość to wytrzymuje 3, czasem 4 dni bez uszczerbku ale pod warunkiem, że nałożymy na niego jakiś top coat.

Lakier zamknięty jest w ładną, smukłą buteleczkę. Ma on 12 ml pojemności. Jak już napisałam we wstępie, dałam za niego jakieś 5 zł w Biedronce.

Podsumowując - ja jestem z tego lakieru zadowolona. Ma piękny kolor, który dobrze prezentuje się na paznokciach. Jego trwałość jest standardowa a do tego nie kosztował mnie dużo. Jeśli go gdzieś znajdziecie to polecam :).

Na koniec oczywiście dodaję resztę zdjęć:






TU i TU możecie znaleźć zdobienia na tym lakierze.

Dajcie znać jak Wam się ten lakier podoba. Może któraś z Was ma go? Jeśli tak, to piszcie jak sprawdza na Waszych paznokciach. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. śliczny lakier i do tego tak mało za niego zapłaciłaś! super! Jak przyczaję w biedronce, to na pewno kupię! Chociaż ostatnio mam tendencję do kupowania lakierów, a jednocześnie nie maluję paznokci :D Jestem szalona.

    OdpowiedzUsuń