2 sty 2016

Podsumowanie miesiąca - Grudzień

Witam Was w nowym roku :) Mam nadzieję, że bezpiecznie spędziłyście sylwestra ;) Jak widzicie po tytule, pierwszy post w 2016 roku zacznę od postu zakupowego.



Jak widzicie po zdjęciu, nic praktycznie nie kupiłam. Pierwszym zakupem były skarpetki złuszczające, które są genialne i bardzo polecam je wypróbować. Działają genialnie. Do tego kupiłam dwa produkty do brwi z Hean. Nigdy nie podkreślałam brwi niczym innym oprócz żelu bezbarwnego z Essence. Jeszcze nie wypróbowałam ich za bardzo. Muszę się nauczyć w końcu podkreślać brwi i potem odważyć się tak wyjść z domu ;) Prawdę powiedziawszy kupiłam też fajne mydełko z Białego Jelenia ze słonecznikiem ale nie doczekało się zdjęcia ;)

Jestem ciekawa czy miałyście te kosmetyki z Hean i jak się one u Was sprawdzają. Jestem też ciekawa czy miałyście skarpetki złuszczające z L'biotica lub innej marki i czy też są tak świetne. Piszcie. I to wszystko. Następny post dotyczyć będzie odkryć poprzedniego roku. Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Musze kupic sobie takie skarpetki skoro sa rewelacyjne, mam nadzieje, ze i mi pomoga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam kupić te skarpetki, podobno są bardzo dobre na zniszczone i wysuszone stopy :)
    Co do podkreślania brwi, myślę, że warto spróbować. Mi również na początku było ciężko się odważyć, wyjść tak z domu, ale dałam rade. Jak dobrze je się podkreśli i nie będą zbyt mocne to nie ma szans na ośmieszenie się :P Tylko za mocno nie maluj jeśli masz jasne włosy :P
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://cre-activee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpety złuszczające przydałyby mi się, bo moje stopy są strasznie szorstkie. Jeśli chodzi o kosmetyki HEAN, to miałam ich poczwórną paletkę cieni do powiek i uwielbiałam ją :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro lecę szukać do galerii tych skarpetek. Mam nadzieje, że pomogą.
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę je mieć :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wypróbuję :) Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń