20 sty 2014

BarbraPro - Odżywka do paznokci z AHA

Witam. Dzisiejsza notka będzie krotka i dotyczyła będzie odżywki do paznokci z BarbraPro. Kupiłam ją dawno temu, już jej nie mam ale uznałam, że może napiszę o niej kilka słów.



Kupiłam wtedy ją by pomogła mi w walce z rozdwajającymi się paznokciami. Używałam jej jako zwykły lakier, ponieważ nie nadaje się ona jako baza. Odżywka ma jak widzicie różowy kolor ale na paznokciach jest bezbarwna. Co bardzo w niej lubiłam to fakt, że daje ona piękny blask na paznokciach. Wysycha bardzo szybko na paznokciach. Odżywka ma mały, cienki pędzelek. Nie jest może najwygodniejszy ale mnie jakoś on specjalnie nie przeszkadzał. Jeśli chodzi o jego działanie to niestety ale nie za bardzo mi ona pomogła. Paznokcie rozdwajały się dalej. Co prawda ja używałam jej tylko 2 miesiące w miarę regularnie. Co zauważyłam to to, że nie były one przesuszone i minimalnie stały się mocniejsze. Ja jestem tym zawiedziona, ponieważ myślałam że będzie to lepszy produkt. Niestety ale odżywka dosyć szybko zaczęła gęstnieć i nie byłam w stanie wykończyć jej do końca. Ma ona 7,5 ml pojemności i kosztowała mnie w aptece 8 zł.

Podsumowując - u mnie ta odżywka się nie sprawdziła. Na szczęście krzywdy mi nie zrobiła. Ładnie błyszczy się na paznokciach i szybko schnie. Do tego jest tania. Ja więcej jej nie kupię.

A Wy miałyście ten produkt? Jakie macie na jego temat zdanie? Piszcie. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Nie miałam - aktualnie używam wzmacniającej z AVON ale mi ona też nie służy choć zużyję do końca bo szkoda wywalić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś odżywkę z Avonu witaminową i nie robiła kompletnie nic

      Usuń