1 wrz 2012

Idzie jesień...

Witam. Nie wiem jak u Was ale u mnie jest dziś brzydka pogoda. Co trochę pada, jest chłodno i ciemno. Wczoraj też tak było. Niestety chyba musimy się pogodzić, że lato już praktycznie się skończyło. Wiem, podobno ma jeszcze być ciepło ale jak będzie to się zobaczy. Jednak wiadomo, dnie są już coraz krótsze a wieczory i poranki coraz zimniejsze. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale ja nawet nie wiem kiedy to lato minęło. Zdecydowanie za szybko się skończyło. Wiem, że początek jesieni jest dopiero 23 września ale zanim się obejrzymy już ona będzie. A po niej przyjdzie okropna zima. Eh jakoś dziś mam nieciekawy humor. Oprócz tej pogody dopadło mnie też przeziębienie. Zaczyna się... 

Ja dziś żeby nie smęcić w kółko zabrałam się za cykanie zdjęć kosmetykom. Co prawda światło nie jest za dobre ale wolę  to zrobić teraz niż później. Każda z nas ma z tym problemy jesienią i zimą. Biorę się też za pisanie notatek do obu blogów. Zawsze jest coś ważniejszego, więc teraz trzeba się za to zabrać.

Myślę, że starczy na dziś tego smęcenia. By poprawić Wam i sobie humor daję link do niezłego skeczu ;)



A i jeszcze dla zainteresowanych dodaję link do nowego posta książkowego KLIK

To by było na tyle. Trzymajcie się cieplutko. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz